Friday, 16 December 2011

Pasrah ! ;)

auch ! Aku CEMBURU wey , . ! dia da ada GF la wey . tapela kan , pilihan hati dia . siapa la kita nak tentukan pilihan hati dia , . mungkin bukan jodoh nak dekat dengan dia . terima je la dengan terbuka :) memang susahkan lumrah kehidupan ni ! ada saja dugaan yang datang , yang kita harus tempuh . ! tapi , seyez la , aku suka kat dia lagi , macam mana nak bagi hilang rasa suka dan sayang aku kat dia ? memang ta boleh hilang la
:(( dalam diam aku simpan perasaan kat dia . ta ada seorang pun yang tahu yang aku simpan perasaan kat dia . aku tak tahu nak tulis apa lagi ! hati aku memang sedih gelaa-gela doe ! tapela , mungkin suatu hari nanti aku akan jumpa yang terbaik untuk aku kan :D




hari ini memang hari menyedihkan buad aku :( tapi , tapa :))aku doakan diaorang selalu happy ;)

No comments:

Post a Comment